There was an error in this gadget

Sunday, May 4, 2014

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Kepada yang sedia maklum, terutama friends saya dalam facebook saya ingin memohon jutaan maaf di atas keterlanjuran kata dan kekasaran bahasa yang perlu dilihat, dibaca oleh sahabat-sahabat sekalian. InshaAllah saya berazam perkara ini tidak akan berulang lagi.

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih atas nasihat-nasihat berbentuk sindiran yang diberikan seperti 'kita ni memang kena banyak-banyak istighfar dan bersabarlah dalam hidup ni kan' terutama yang diberikan oleh mak cik-mak cik dan kakak-kakak.sesungguhnya saya amat-amat menghargainya.

Untuk makluman juga saya adalah bekas pelajar UPM kampus Bintulu bukan pelajar UMS atau mana-mana institusi pengajian tinggi di Sabah.Dakwaan yang mengatakan saya anti kepada orang-orang yang berasal dari negeri sembilan juga adalah tidak benar sama sekali.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kepada yang terlibat dan terutama namanya disebutkan didalam komen-komen yang ditulis,

Dakwah bil hikmah tu bukan semestinya lemah lembut.Kalau tak Rasulullah tak berperang.Ye kan akhawat? So ini kira pelancaran perang ana kepada antunna.

Biarlah gambar berbicara kan? Kurangkan bergosip perkara tak berfaedah sesama akhawat. Kalau ada yang tak kena tolong rujuk mas'uliyyah.



Jadi akhawat boleh baca dan hadamkan pengisytiharan ini...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Assalamualaikum wbt.


Secara rasminya, saya dengan ini membuat pengisytiharan bahawa saya 



Norhidayah bt Ismail adalah ahli Pertubuhan IKRAM Malaysia (IKRAM) 



manakala 



Nurhazlin binti Mat Musak adalah ahli Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA)

Saya amat berharap agar semua pihak dapat menerima perkara ini dengan hati terbuka.

Bersama-sama ini disertakan bukti kelulusan pendaftaran keahlian saya

PERKARA : KELULUSAN PENDAFTARAN AHLI IKRAM
IKRAM NEGERI : SEMUA IKRAM DAERAH : SEPANG
Ruj. Kami : IKRAM/2012/00020
Tarikh : 26-Dec-2012 (13 Safar 1434H)




NORHIDAYAH BT ISMAIL
No. KEAHLIAN: IM8462
No. KP: 881027015118
JENIS KEAHLIAN: AHLI BIASA MODUL 02 (AB02)
44, JALAN INTAN 4/6
TAMAN INTAN
83000 BATU PAHAT
JOHOR




Saudara / Saudari,

KELULUSAN PENDAFTARAN AHLI IKRAM

Merujuk perkara di atas sukacita dimaklumkan bahawa Jawatankuasa Pusat IKRAM telah meluluskan permohonan saudara/saudari sebagai ahli IKRAM.


Nombor Pendaftaran Ahli IKRAM adalah: IM8462

Ahli IKRAM DAERAH: Sepang

Ahli IKRAM NEGERI: Selangor

Sehubungan dengan itu Jawatankuasa Pusat IKRAM menerima ketetapan Jawatankuasa Pemeringkatan Pusat (JPP) yang telah meneliti butiran peribadi dan pengalaman saudara /saudari dengan berpandukan kepada Peraturan Pemeringkatan Ahli IKRAM yang digunapakai ketika ini telah menetapkan jenis keahlian Saudara/Saudari sebagai:

Ahli Biasa Modul 02 (AB02)

Dengan ini Jawatankuasa Pusat IKRAM merakamkan ucapan tahniah dan berharap serta mendoakan agar kita dapat bersama menunaikan tanggungjawab dakwah dalam manhaj Rabbani dan diterima oleh Allah swt dari golongan orang-orang muttaqin.

Sekian. Terima kasih.
Yang benar,


Hj. Zaid Kamaruddin
Setiausaha Agung IKRAM
(Email dijana oleh Sistem Pengurusan IKRAM. Tanda tangan tidak diperlukan)

Mohon disebarkan.

Terima kasih di atas kerjasama anda.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ana tak suka isu jamaah ana dipersoalkan.Kalau ana dapat tahu lagi.Lepas ni ana dah tak tulis kat facebook dah.ana tempeleng je terus.

Jadi, lepas ni kalau ada apa-apa tak puas hati lagi boleh berdepan lah.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kepada ikhwah, ana harap antunna pun dapat pengajaran dari masalah dalaman yang berlaku dalam jamaah IKRAM terutamanya masalah akhawat. 


Sekian,

Jazakumullah khayran jaza'

Norhidayah bt Ismail


There was an error in this gadget

Followers

About Me

My photo
Saya seorang guru yang sangat meminati bidang perikanan dan sukakan laut.